5 Haziran 2010 Cumartesi

Güneş' imizin bebek şekerleri:)







Ailemize yeni katılacak minik bebeğimiz için bebek şekerleri hazırlamaya başladım .

Allah nasip ederse hayatımıza güneş gibi doğacak GÜNEŞ....

Nasıl bir şeker hazırlasam diye düşünürken yılbaşının da gelmesiyle marketlerde yılbaşı süsleri satılmaya başladı. tesadüfen kipada denk geldiğim ucu kalp şeklinde simli cubukları buldum. renk renk olmaları da avantajdı tabi..

mavisi, beyazı kırmızısı ve pembesi vardı. hemen aldım pembelerinden ...12'lik pakette paket fiyatı 4,90 ytl ye satılan bu paketlerden 2 adet aldım. anneciğim sağolsun pembe tül ve organze kurdeleler aldı ve sonuç resimlerde gördüğünüz gibi...

malzemelerimi toplu halde görüuorsunuz. önce kare kesilmiş tüllerin içmerine 2 şer adet badem şekeri koyup organze kurdeleyle bağlayıp kesecikler yaptık. ardından bunları kalpli çubuklara bağladık. tabi nazar değmesin diye küçük çengelli iğnelere geçirdiğimiz nazar boncuklarını da taktık tüllere. en zon isminin ve doğum tarihinin yazıldığı küçük kağıtları zımbalamak kaldı. sizde bebek bekliyorsanız yada bebek bekleyen arkadaşlarınıza güzel bir sürpriz hazırlamak isterseniz işte yapım aşamaları...

sırada bebeğimin odasının kapı çelengini yapmak kaldı. onu yapınca da paylaşırım sizinle..


herkese içinde sevdiklerinin de olduğu mutlu ve sağlıklı günler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Nasıl alacaksınız?

Gezintiniz sonunda tam size göre birşey bulduysanız ve bu ürünü nasıl alacağım diyorsanız herşey çok basit:))
hemen satamant@hotmail.com yada satamant@gmail.com adresine seçtiğiniz ürünü belirten bir mail atıyorsunuz. Ardındanvereceğim hesap numarasına ödeme yapıyorsunuz, para hesabıma geçtiğinde kargonuzu gönderiyorum.
Ya da gittigidiyor'da sizin için özel satış açıyorum. Gitti gidiyor satışlar üzerinden komisyon aldığı için ödemeniz gereken miktar değişiyor. Siz ödemeyi yapar yapmaz ürünü size doğru uçuruyorum:). Kargoyu teslim aldığınızda onay veriyorsunuz, ben de paramı alıyorum :)

ÖNEMLİ NOT: Kargonuzu hergün aras kargo ile yollayabilirim. PTT kargoyla göndermemi istiyorsanız kargo ücretini de ödemeye dahil etmek zorundayız çünkü alıcı ödemeli kargo almıyorlar. Haftada 1 kez PTT ye gitme olanağım var.Bunu da hatırlatmış olayım.
Evet şekerler, bekliyorum mailleri. herkese uygun bir ürün vardır mutlaka....