22 Mart 2012 Perşembe

BUGÜN TÜM PAPATYALAR SENİN İÇİN AÇSIN...



Bugün seni kaybetmemizin 5. yıl dönümü canım arkadaşım.
Aslında sen tam olarak anlatmak zor. Ortaokuldan başlayan arkadaşlık, dostluğa dönüşen birliktelik, kardeşlik, bizi ayrı şehirlerde de olsak ayıramayan üniversite yılları, anılar, mektuplar, saatlerce süren konuşmalar,vs. vs. vs. Ama en önemlisi dostluk...

Birbirimizin düğünlerinde nikah şahidimiz olacaktık. senin düğününü görmek güzeldi. ama kendi düğünümde gözlerimin seni araması çok can yakıcıydı. gencecik dünyalar güzeli dostum sen benim bitanemdin kıymetlimdin. sensiz inan bana çok zor. hani bana kendi sesinle doldurduğun o kaset varya evimin baş köşesinde resmin ile birlikte. çok erken gittin be güzelim.çok erken bıraktın.

hayat ne acımasız aslında biliyor musun? güne senin resmine bakıp uyanıyorum senle gözlerimi kapatıyorum . biliyorum alışmak lazım ama zor dostum çok zor. şimdi sana binlerce teşekkür ediyorum bana en azından sesini armağan ettiğin için o kaseti dinlerken senin gülüşünü duyarken hasta halin gözümden gidiyor ve seni hep iyi halinle hatırlıyorum. ve biliyorum biryerlerde bekliyorsun beni .

seni çok özlüyorum . ağlamayacağım desem de arkadaş şarkısı beni hep çok ağlatıyor şimdi olduğu gibi.

Sen papatyaları çok seversin ya bugün tüm papatyalar senin için açsın ....

                                

Bir kıvılcım düşer önce, büyür yavaş yavaş
Bir bakarsın volkan olmuş, yanmışsın arkadaş
Dolduramaz boşluğunu ne ana ne gardaş
Bu en güzel, bu en sıcak duygudur arkadaş

Ortak olmak her sevince, her derde, kedere
Ve yürümek ömür boyu, beraberce, el ele
Olmasın hiç o ta içten gülen gözlerde yaş
Bir gün gelip, ayrılsak bile seninle arkadaş
(Yollarımız ayrılsa bile seninle arkadaş)

Evet arkadaş;kim olduğumu, ne olduğumu
Nerden gelip, nereye gittiğimi sen öğrettin bana
Elimden tutup, karanlıktan aydınlığa sen çıkardın
Bana yürümeyi öğrettin yeniden
El ele ve daima ileriye
Bir gün.
Bir gün birbirimizden ayrı düşsek bile
Biliyorum, hiçbir zaman ayrı değil yollarımız
Ve aynı yolda yürüdükçe
Gün gelir ellerimiz yine dostça birleşir
Ayrılsak bile kopamayız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Nasıl alacaksınız?

Gezintiniz sonunda tam size göre birşey bulduysanız ve bu ürünü nasıl alacağım diyorsanız herşey çok basit:))
hemen satamant@hotmail.com yada satamant@gmail.com adresine seçtiğiniz ürünü belirten bir mail atıyorsunuz. Ardındanvereceğim hesap numarasına ödeme yapıyorsunuz, para hesabıma geçtiğinde kargonuzu gönderiyorum.
Ya da gittigidiyor'da sizin için özel satış açıyorum. Gitti gidiyor satışlar üzerinden komisyon aldığı için ödemeniz gereken miktar değişiyor. Siz ödemeyi yapar yapmaz ürünü size doğru uçuruyorum:). Kargoyu teslim aldığınızda onay veriyorsunuz, ben de paramı alıyorum :)

ÖNEMLİ NOT: Kargonuzu hergün aras kargo ile yollayabilirim. PTT kargoyla göndermemi istiyorsanız kargo ücretini de ödemeye dahil etmek zorundayız çünkü alıcı ödemeli kargo almıyorlar. Haftada 1 kez PTT ye gitme olanağım var.Bunu da hatırlatmış olayım.
Evet şekerler, bekliyorum mailleri. herkese uygun bir ürün vardır mutlaka....