24 Ocak 2012 Salı

Kocanın bilgilisi.....


Karıkoca birlikte tatile çıkarlar. Gittikleri yerde kamp kurarlar.
Tatillerinin ikinci gününün akşamı güzel bir yemek yiyip uykuya dalarlar.
Birkac saat sonra kadın uyanır ve kocasını da uyandırır.Adam uyku sersemidir;
güzel bir rüyadan uyandırıldığı için de biraz kızgındır:
'Ne oldu?Ne istiyorsun?' diye sorar.
Yukarıya bak ve bana ne gördüğünü söyle.' Adam gökyüzüne bakar
ve cevap verir:
-'Bunun için mi uyandırdın beni?.Baktım işte. Bir sürü yıldız
görüyorum,ışıl ışıl parlayan milyonlarca yıldız.
Karısı tekrar sorar.Peki, bu sana neyi gösteriyor?
Artık iyice uykusu kaçan adam biraz düşünür ve cevap verir:
'Teolojik olarak Allahin kudretini ve kendi acizliğimizi
görüyorum.
Felsefi olarak, evrenin sonsuzlugunu ve onun karşısındaki
önemsizliğimizi görüyorum.
Astronomik olarak galaksilerin,yıldızların, gezegenlerin
varlığını görüyorum.
Yıldızların konumuna bakarak saatin 3 olduğunu görüyorum.
Meteorolojik olarak da bugün havanın çok güzel olacağını
görüyorum.
Niye sordun bunu bana?
Sana neyi gosteriyor?
'Necati, çadırımızı çalmışlar!!!

2 yorum:

  1. canmmerhaba. burdan cewap yazayım dedim. o kalıp 2008 yılının bir sayısında ama kalıbı hocadan almıştım. dergi elimde yok, hangi ay olduğunu hiç hatırlamıyorum. ayrıca fotolara bakma sen, beli normal bel kalıbı değil, içe temizleme bir bel ve hiç kullanışlı değil... evde bile giymiyorum inan öylece duruyo.. her ay güzel kalıplar oluyor burda dergisinde. ayrıca burdastyle adlı yabancı sitesinde önizleme yapabilirsin dergiyi..beğendiğin olursa kalıplardan, gidersin dergicilerden alırsın burda dergisini..

    YanıtlaSil

 

Nasıl alacaksınız?

Gezintiniz sonunda tam size göre birşey bulduysanız ve bu ürünü nasıl alacağım diyorsanız herşey çok basit:))
hemen satamant@hotmail.com yada satamant@gmail.com adresine seçtiğiniz ürünü belirten bir mail atıyorsunuz. Ardındanvereceğim hesap numarasına ödeme yapıyorsunuz, para hesabıma geçtiğinde kargonuzu gönderiyorum.
Ya da gittigidiyor'da sizin için özel satış açıyorum. Gitti gidiyor satışlar üzerinden komisyon aldığı için ödemeniz gereken miktar değişiyor. Siz ödemeyi yapar yapmaz ürünü size doğru uçuruyorum:). Kargoyu teslim aldığınızda onay veriyorsunuz, ben de paramı alıyorum :)

ÖNEMLİ NOT: Kargonuzu hergün aras kargo ile yollayabilirim. PTT kargoyla göndermemi istiyorsanız kargo ücretini de ödemeye dahil etmek zorundayız çünkü alıcı ödemeli kargo almıyorlar. Haftada 1 kez PTT ye gitme olanağım var.Bunu da hatırlatmış olayım.
Evet şekerler, bekliyorum mailleri. herkese uygun bir ürün vardır mutlaka....